niedziela, 4 marca 2012

Co w modzie piszczy... :)

Cześć dziewczyny!
Ehh, chyba wszystkim ta zima wychodzi już uszami. By zapomnieć o tym chłodzie panującym jeszcze na zewnątrz przygotowałam dla Was coś "pastelowego"... :) Dziś postanowiłam podzielić się z Wami informacjami nt. trendów (tj kolorów, wzorów, krojów) które będą obowiązywały w sezonie wiosna-lato 2012 :)
Informację czerpię z różnych źródeł, ostatnio akurat przeglądałam Joy'a. Kolory są prześliczne, z resztą- zobaczcie same :)
róże, beże, pastele... czyli to, co prawdziwe romantyczki lubią najbardziej :)
nieco cukierkowy look, kołnierzyki, podkolanówki, nadruki w dziecięcym stylu... Co Wy na to?


To już w ogóle powaliło mnie na łopatki- "gofry" na włosach są tej wiosny gorącym trendem, ok, ale te kolorowe końcówki?! :D



Kolory tych marynarek to jakaś bajka... :) A gdybym miała zdecydować się na jedną parę butów miałabym nie lada problem. Zauroczyła mnie nowa kolekcja Wojasa :)

I kolejna rzecz, której w mojej szafie nigdy nie może zabraknąć- szorty. Są idealne na każdą porę roku :)






pastele, pastele... Cóż, po czasach ciężkich, nasyconych kolorów, nadeszła pora na coś lekkiego, odświeżającego :) Mnie to odpowiada.



motywy zwierzęce, plemienne tatuaże, kontrastowe kolory- w tym sezonie to jest IN!
A co ważne, przy takich stylizacjach biżuteria jest zbędna. By uniknac efektu "przesycenia", do ciuchów w takie wzory zakładajmy raczej delikatne kolczyki, czy bransoletkę.


Obok pastelowych delikatności, w trendy wiosna-lato zaklimatyzowują się też zakręcone wzory i kolory :) koturny również nadal są IN.
Podsumowując- im oryginalniej tym lepiej!


A teraz z nieco innej kategorii :)




Makijaż rządzi się tymi samymi prawami. Ogólnie- im mniej tym lepiej, jednak to, jaki chcemy uzyskać efekt zalezy od nas. Mocno podkreślone oczy czy usta będą wciąż ok, jednak przyćmią je delikatne kreski na powiece, które wychodzą teraz nieco dalej, poza kącik oka :)

idealnie gładka cera, pokreślone kości policzkowe, obrysowane brwi, limonkowy cień na powiece, mocno wytuszowane rzęsy i usta podkreślone delikatnie błyszczykiem- ot i cała filozofia :)



To tyle, jeśli chodzi o moje stanowisko w tej sprawie :) Mi osobiście kolory przypadły do gustu, mogłabym powiedzieć, że wiekszość trendów, obowiązujących na wiosnę mieści się w moich "ramach" stylu :D
Mam nadzieję, że Wy również znajdziecie coś dla siebie tej wiosny :)

buziaki! xoxo




1 komentarz:

  1. Świetny post :)! Ah te pastele...:) Zakochałam sie w nich :)

    OdpowiedzUsuń