piątek, 20 kwietnia 2012

Nowy lakier do paznokci - Mariza

Hej kochane!

Z racji tego, że mam (wyjątkowo) czas chciałabym przedstawić Wam mój nowy lakier, który ja osobiście już zdążyłam baardzo polubić, choć mam go jakieś 2 dni :p
Mowa tu o lakierku firmy Mariza, nr 51. Sposób, w jaki on się u mnie znalazł jest dość ciekawy :) Wystarczyło polubić na fb stronkę Mariza- bo jesteś kobietą oraz Mój mały kosmetyczny świat (polecam Wam również bloga Asi o tej samej nazwie:) a na koniec zarejestrować się na stronie internetowej Mariza. Ot i wszystko :) Później można było wybrać sobie kolorek lakieru, który nas interesuje i czekać na przesyłkę.
Ja w drogeriach już dawno czaiłam się na jakiś odcień brązu, czekolady, więc korzystając z niebywałej okazji zamówiłam właśnie ten odcień :)


Kolorek jak dla mnie jest śliczny :) Tutaj wygląda dość jasno, na pazurkach (nawet po jednej warstwie) ślicznie pokrywa całą płytkę i ma kolor mlecznej czekolady :) Zobaczcie same:



Cóż więcej mogę o nim powiedzieć... Nie jest może super trwały, choć na moich pazurkach lakier i tak nie trzyma się dłużej niż 2-3 dni bez odprysków, a poza tym nałożyłam tylko jedną warstwę. Lecz biorąc pod uwagę cenę (ok. 4zł) jest to naprawdę całkiem dobry produkt. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z firmą Mariza, teraz z pewnością się nią jeszcze zainteresuję :)

Kolor jak widać na zdjęciach nie jest połyskujący, są to odcienie matowe, czyli to, co lubię :) Buteleczka jest dość mała, bo zawiera 5ml lakieru ale mnie to w ogóle nie przeszkadza, gdyż wolę kupić kilka mniejszych lakierów i mieć pewność, że je zużyję, a nie, walają mi się później buteleczki 12ml lakierów, których kolor mi jednak nie podpasował... Mniejsze zło :) Poza tym lakier jest taniutki.


Tak prezentuje się lakierek nr 51 na moich pazurkach :) Jak Wam się podoba? Miałyście już może styczność z firmą Mariza?

Życzę Wam miłego weekendu kochane :)
Buziaki! xoxo

1 komentarz: