czwartek, 26 kwietnia 2012

Słodka wiosna... :)

Hejj kochane,



Kolejna notka po dłuugim czasie, cóż... Za tydzień czeka mnie pierwszy egzamin maturalny, masakra jakaś... Jutro zakończenie roku, zwieńczenie tych 3 lat nauki w LO... Bywało ciężko, ale będzie tęskno, mimo wszystko, aż się łezka w oku kręci. :'(
No ale nie o tym miała być mowa. Dziś króciutki przegląd trendów z Cosmo :)



marynarka z szortami prezentuje się baardzo kusząco :) A poza tym przecięta na wskroś spódnica to dość nowatorski, ale kreatywny pomysł :D może być ciekawie...
Śliczne kolorki, nieprawdaż? :) Żywe i soczyste, i o to chodzi :)
Sukienka jest koloru zielonego, tutaj nieco aparat przekłamał kolor. Maxi dress z odkrytymi ramionami, dla mnie coś pięknego :)
Co myślicie o koturnach? Lubicie? :) Ja osobiście przekonałam się do nich rok temu.

W tej już całkowicie się zakochałam... :) bawełniana koronka, słodki design, nic bardziej dziewczęcego :)

hihih, do wakacji jeszcze troszkę czasu, ale warto już wiedzieć, jakie kolory, wzory etc będą królować w te ciepłe, wakacyjne miesiące :)
pastelowa wiosna na pazurkach, o tak :) "Pastele rządzą nie tylko na wybiegach, ten trend obowiązuje też w makijażu.":) Warto zainwestować w takie kolorki, tym bardziej, że np. firma Delia oferuje nam lakiery które nie tylko zapewniają piękny kolor, lecz również pielęgnują pazurki ;)
Na koniec fantazyjna, lecz baardzo prosta fryzurka :) mnie ona zafascynowała. Nadal królują sploty, warkocze, etc... :)
To byłoby na tyle kochane :) Mam nadzieję, że ten krótki post choć troszkę Wam się spodoba. Życzę Wam miłego wieczorku, buziaki! xoxo

p.s- pamiętajcie, żeby w przyszły piątek trzymać za mnie kciuki, hihih :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz