piątek, 4 maja 2012

Maturkowo...

Ahh, kwitną kasztany, świeci słonko, ptaszki sobie gdzieś tam za oknem śpiewają no i oczywiście primo- maturzyści rozpoczynają maraton :D Dziś był język polski, tylko podstawowy. Pierwsze koty za płoty :) Mam nadzieję, że w miare dobrze mi poszedł... Na wypracowanie wybrałam temat z porównaniem postaw życiowych bohaterki "Lalki" oraz "Ludzi bezdomnych". Praca z tekstem dotyczyła uwaga... Wikipedii :D Czyli historia powstawania, rosnąca popularność i takie tam. Przede mną jeszcze rozszerzony polski pisemny, ustny polski, podstawowa matma, ustny rosyjski, rozszerzony rosyjski pisemny, rozsz. geografia i podstawowy angielski. Ehh... Maraton kończę 18stego maja. Tego dnia odetchnę z wieeelką ulgą :D Choć wyniki będą dopiero pod koniec czerwca... Cóż, cierpliwość... :)

źródło obrazka - http://matura.fulara.com

Dawno nie byłam tak zmęczona jak dziś, aż wierzyc mi się nie chce, że polski mógł mnie tak wykończyć. A jeszcze w nocy kilka razy się budziłam bo była u mnie burzaa :(
No dobra, koniec narzekań. Teraz jakiś chillout, no należy mi się w końcu :D

Jeżeli macie jakieś pytania, czy propozycje recenzji, czy ogólnie notek- piszcie :)
P.S- Życzcie mi powodzenia na najbliższych egzaminach :D hihih

Miłego dzionka kochane, buziaki! xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz