niedziela, 13 maja 2012

Dwa nowe ciuszki - ootd :)

Hej kochane,

Króciutko dziś, chcę pokazać Wam dziś tylko moje dwa nowe ciuszki :D Co prawda kupiłam je już jakiś tydzień, dwa- temu ale jakoś nie było okazji Wam ich przedstawić :D A przy okazji mały OOTD.

Moje nowe, fioletowe cudeńka :D
Balerinki z ostatniego outfitu
Jak ją zobaczyłam po prostu musiałam ją kupić, urzekły mnie te kwiatki na ramieniu :)
Klasycznie- kreska na powiece :)
Fryzura. Tylko błagam Was- nie pytajcie, jak ją wykonałam :D




















No i to byłoby na tyle kochane. Spodnie i bluzeczkę kupiłam w second handzie :) Spodnie są (wiekowo) na 12 lat :D Tak przynajmniej napisane jest na metce, jednak ja jakoś się w nie zmieściłam... Tylko długość to dla mnie 7/8 :D Ale nie przeszkadza mi to.

Mam nadzieję, że Wam się mój ootd spodobał :)
Buziaki! xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz