środa, 9 maja 2012

Kolekcja szminek

Hej kochane,
   Jakoś brnę dalej przez te matury i jak na razie (nie zapeszając) nie narzekam :) Teraz czasu będę miała więcej, więc będę w stanie pisać częściej. Chciałabym przedstawić dziś Wam moją kolekcję szminek (bez błyszczyków i pomadek ochronnych). Nie ma tego wiele, przynajmniej tak mi się wydaje :) I co najśmieszniejsze, są to pomadki tylko dwóch firm- Maybelline i Rimmel :D Z czego z jednej i z drugiej firmy mam ich tyle samo, czyli cztery... Nie mam pojęcia jak to się stało, że tylko dwie firmy "goszczą" na moich ustach :p Zupełny przypadek, wierzcie lub nie.
   Na pierwszy ogień idą pomadki z rimmela:



Pomadki firmy Rimmel które ja posiadam, są matowe, wszystkie. Z tego powodu szczególnie je lubię :)
Nazwy i numerki:
1. Rimmel Lasting Finish, 028 Celeb
2. Rimmel Lasting Finish, 070 (tak mi się wydaje, bo jest z lekka starty numerek...) Airy Fairy
3. Rimmel Lasting Finish, 077 Asia
4. Rimmel Lasting Finish, 002 Candy - ta jako jedyna jest lekko napigmentowana :)

To tyle, jeśli chodzi o Rimmel. Te pomadki kupowałam już dość dawno, jeżeli będziecie chciały dowiedzieć sie czegoś dokładniej, piszcie.
  
   Czas na Meybelline :)


Dwie pierwsze szminki są dość mocno napigmentowane, czego tutaj może nie widać... Trójeczka to taki trochę "nude", ślicznie wygląda na ustach brunetek :) Czwóreczka to mój nowy nabytek, coś w deseń burgundowej czerwieeeni... :D

1. Maybelline Watershine, 111 Irdescent Rose Diamonds (na ustach mało widoczny kolor, za to ślicznie się mieni)
2. Maybelline Watershine, 106 Sunset Diamonds (też się nieźle mieni, nadaje lekko brązowego kolorku)
3. Maybelline Hydra Extremez kolagenem, 742 Luminous Beige
4. Maybelline Color Sensational, 540 Hollywood Red
To na tyle, jesli chodzi o moją kolekcję :) Jak już wspominałam, nie mam tego jakoś mega dużo. Jak widzicie nie są też jakoś bardzo zróżnicowane te szminki, jeśli chodzi o firmę, odcienie... Jeżeli spodoba mi się efekt, jaki daje szminka danej firmy to później już nie wyszukuję innych tylko zdaję się na sprawdzone i po prostu dokupuję inne odcienie :)
   Mam nadzieję, że miło spędzacie sobie czas i jesteście pozytywnie nastawione na reszte tego tygodnia :)

Buziaki! xoxo

1 komentarz:

  1. HEJ KOCHANA NAPISZ DO MNIE EMAILA,CHCE CI NAPISAC OSOBISTA WIADOMOSC,POZDRAWIAM JUSTYNA

    OdpowiedzUsuń