sobota, 5 maja 2012

OOTD ii takie tam :D

Hej kochane!

Jak tam Wam weekend mija? Ja niedawno wróciłam z kościoła. W mojej miejscowości obchodzona jest dziś 40-sta rocznica powstania Ochotniczej Straży Pożarnej :D Hihih, taakie tam wiejskie imprezy :) Ale musze przyznać, że impreza jest z pompą :D
No ale już Was nie zanudzam. Chciałam pokazać dziś Wam mój strój dnia, mam nadzieję, że Wam się spodoba. Nie jest to nic wielkiego, skromnie :)












To tyle jeśli chodzi o fotki. Strój jest skromny, tak jak mówiłam, ale ten styl idealnie do mnie pasuje :) Ostatnio mam jakiegoś fioła na punkcie koszul... :D Mam ich już chyba z 7 w szafie.
Makijaż jak widzicie skromniutki, tylko liner na powiece twarz miała tylko opruszoną pudrem Lumene (recenzja na blogu:)
A co do fryzury to szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak ją zrobiłam :D To jakiś totalny nieład, ale coś tam mi wyszło :p

spodenki - Orsay
koszula - dostałam ją daawno dawno temu od kuzynki, niestety metka została odcięta ;/
pasek - Jones New York
rajstopy - Gatta
kolczyki - Apart
butki - Primark (kupione dwa lata temu w GB)
kwiatki we włosach - H&M
lakier na paznokciach - odżywka Eveline pobudzająca wzrost paznokci
eyeliner - Miss Sporty (rossmann)

To wszystko na dzis kochane. Mam nadzieję, że u Was ładna pogoda, bo u mnie znowu ma się na burzę... ;/

Buziaki! xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz