piątek, 11 maja 2012

Recenzja - krem nawilżający Corine de Farme

Witajcie kochane,

Dziś przychodzę do Was z małą recenzją pewnego kosmetyku, który mam okazję testować. Ale zanim zacznę, chciałabym pochwalić się Wam, że zdałam dziś ustny rosyjski :D jupiii. Przysięgam Wam, że nawet przed egzaminem na prawko się tak nie stresowałam jak dziś. No ale zdaane. :)
  
Chcę zrecenzjować dziś dla Was kremik, który dostałam od mojej siostry, czyli grosza na niego nie wydałam ;p Chodzi o krem nawilżający firmy Corine de Farme. Jest to francuska firma. Mam ostatnio bziika na punkcie kosmetyki naturalnej, jak już pewnie zdążyłyście zauważyć, więc...


Kosmetyku w opakowaniu jest 50ml i muszę stwierdzić, że jest naprawdę wydajny. Ja używam go tylko na noc, gdyż bałabym się, że w dzień jeszcze bardziej przetłuści moją i tak za bardzo błyszczącą się cere. Ale z ręką na sercu stwierdzam, że wchłania się całkiem przyzwoicie.

Co mówi producent? (Wizaz)
Krem nawilżający o lekkiej konsystencji z naturalnymi składnikami w 98%.
3% delikatnych składników syntetycznych dla zachowania trwałości i konsystencji.
Delikatna i lekka konsystencja pozwala na szybkie wchłanianie się kremu i nie zapycha porów.
Do cery wrażliwej i alergicznej.
Bez parabenów, barwników, alkoholu, fenoksyetanowu.


Kremik zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego, w tym woda, rumianek czy masło Karite, znane ze swoich właściwości ultranawilżających. Kremik (jak obiecuje producent) stanowi świetną bazę pod makijaż oraz chroni skórę przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi.

Dla zainteresowanych wklejam skład :)

Jeżeli chodzi o zalety produktu:
  • naprawdę nawilża i jest to odczuwalne :) moja skóra po kilku użyciach stałą się gładsza, bardziej miękka i miła w dotyku
  • nie zapycha! co ma dla mnie fundamentalne znaczenie, gdyż ciężko mi znaleść kosmetyk, który by tego nie robił ;/
  •  cena! za tak dobry produkt, praktycznie naturalny w dodatku płacimy ok. 15zł...
  •  zauważyłam, że rozjaśnił nieco moje przebarwienia na policzkach
  •  jest hipoalergiczny, mam cerę wrażliwą i przy takiej cerze sprawdza się wyśmienicie
  •  przyjemna, łatwa w rozprowadzaniu konsystencja
  •  nie do końca orientuję się jak jest z dostępnoscią, na pewno są w hipermarkecie Auchan :p

    tak wygląda konsystencja kremu

    Nie jest to moim zdaniem jakoś bardzo treściwy krem, więc jest przyjemny w użytkowaniu, nie tłuści dodatkowo skóry i raczej krzywdy nie zrobi :) Za takie pieniążki jak najbardziej można spróbować. Ja od siebie gorąco polecam.

    Mam nadzieję, że recenzja może komuś się przyda a ja tymczasem życze Wam udanego weekendu! Nie tak deszczowego, jak zapowiada się u mnie...

    Buziaki! xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz