wtorek, 5 czerwca 2012

odżywka Eveline + krem do rąk Alterra - recenzja


Hej Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z "podwójną" recenzją, czyli zamierzam upiec dwie pieczenie na jednym ogniu hihihi :D Bez zbędnego gadania przejdę do rzeczy. Na pierwszy ogień idzie odżywka Eveline, maksmalny wzrost paznokci.


Tak mniej więcej prezentuje się odżywka. Wszystkie te specyfiki Eveline z serii odbudowy paznokci mają bardzo zbliżony wygląd, najczęściej różnią się tylko kolorem lakieru.

Od producenta:
Profesjonalny, ultra intensywny program do codziennej terapii paznokci zapewniający skuteczne wzmocnienie i maksymalny wzrost płytki paznokciowej. Formuła wzbogacona o proteiny jedwabiu, które w precyzyjny sposób wzmacniają i uszczelniają płytkę paznokciową. Odżywka stworzona dla słabych, cienkich i łamliwych paznokci, sprawia, że w ciągu 10 dni stosowania kuracji będą one długie i piękne.

Moja opinia:

Plusy i minusy wypiszę od myślników, myślę, że będzie przejrzyściej :)

+dość niska cena (10zł)
+świetny jako lakier bazowy
-gorszy od odżywki z tej samej serii "8w1"
+paznokcie stają się twarde i nie łamią się
-nie zauważyłam spektakularnych efektów w kwestii wzrostu paznokcia
+wygodna buteleczka i pędzelek

Cóż, to chyba wszystko... Zdecydowanie bardziej polecam odżywkę Eveline 8w1, która ma taką samą pojemność (12ml), taką samą cenę, a jest (wg mnie) o niebo lepsza :)

Kolejnym produktem, którego recenzję dziś dla Was przygotowałam jest Alterra krem do rąk granat i aloes, skóra bardzo sucha.

Skusiłam się na ten kremik gdy skończył się mój z Synergen. Ostatnio jest dość głośno o firmie Alterra więc i ja uległam i zakupiłam coś z tej "magicznej" firmy :)

Tak oto prezentuje się kremik. Zamknięty jest w 75ml tubce. Co podoba mi się w kosmetykach Alterra? To, że mają praktycznie całkowicie naturalny skład.

Od producenta:
Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Krem do rąk Alterra został opracowany specjalnie do zniszczonej skóry dłoni. Połączenie substancji czynnych z oleju z pestek granatu*, ekstraktu z aloesu* i masła shea pielęgnuje zniszczone i suche dłonie z aksamitną delikatnością. Krem do rąk Alterra szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze warstewki tłuszczu.
*z kontrolowanej biologicznie uprawy
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.


Dla zainteresowanych skład :) : (niestety po niemiecku :D)
Demineralisiertes Wasser, Sojaoel*, pflanzliches Glycerin, Weingeist*, Fettalkohol, Olivenoel*, Cellulose, Glycerinfettsaeureester, Disteloel*, Granatapfelkernoel*, Xanthan, Sheabutter*, Aloe Vera Extrakt*, Beerenwachs, Granatapfelextrakt*, Ginkoextrakt, Jojobaoel*, Sonnenblumenoel, Vitamin E, Vitamin C, Mischung aetherischer Oele
*z kontrolowanej biologicznie uprawy


Tak jak w przypadku odżywki, wypisze wszystko w myślnikach :)
Moja opinia:
+śliczny, słodkawy zapach!
+naturalne składniki
+nawilża :) nie spektakularnie, ale poprawia ogólny wygląd dłoni
+taniutki, ok. 8zł
+poręczna, ładnie wyglądająca tubeczka :)
+dość wydajny
-z bardzo suchą skórą sobie nie poradzi
+nie pozostawia tłustej warstwy po nałożeniu i rozsmarowaniu

konsystencja kremu- delikatna, przeciętna :)

Wszystko. Zdecydowanie polecam ten produkt, gdyż jest godny uwagi :) ale tak jak napisałam, z baardzo suchą skórą może mieć problem.

To tyle na dziś kochane, mam nadzieję, że miło mija Wam tydzień :)
Buziaki! xoxo

PS. - Przypominam o trwającym u mnie rozdaniu! :) (odsyłam do poprzdniej notki)


__________________________________________________________________________
             ____________________________________________________________

Rozdanie, w którym biorę udział :)


http://elizabeth-harmony.blogspot.com/2012/05/moje-pierwsze-rozdanie-3105-0806.html? 
link do rozdania :)

19 komentarzy:

  1. Nie stety nie wezmę udziału w twoim rozdaniu, ja nie mam do nich szczęścia i nie chcę wplątywać w to rodziców [ pisemna zgoda ] ;p
    ale fajny blog ;]
    szczegółwa recenzja ;)

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z Alterrą zawarłam znajomość całkiem niedawno, na razie mam deo i pomadkę ochronną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wlasnie czailam sie na pomadke ostatnio :) Zadowolona jestes z niej? Glosno jest tez o olejkach Alterry :)

      Usuń
  3. ja mam ten 8w1 i sprawdza się świetnie jako baza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez go uwielbiam, chyba najlepszy z tej calej serii jest ;)

      Usuń
  4. Dobre rekomendacje ;)

    Pozytywne emocje przekazane :p
    A początkująca dziennikarka prosi o rady, opinie na temat swojej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polubiłam odżywkę Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament. A obecnie testuje 8w1

    OdpowiedzUsuń
  6. discount bikes london
    Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.cheap bikes

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tą odżywkę do paznokci. płytka jest twardsza ale pasuje przynajmniej 3 mc stosować ją

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem na pewno w przyszłości sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam :) tym bardziej, ze jest tani wiec nie bedzie czego zalowac jeli mialby sie nie sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. ja też! zdecydowana większość dziewczyn je lubi :)

      Usuń
  11. Każdy ma inne zdanie na temat tego kremu do rąk.. A ja cały czas się zastanawiam, czy się skusisz i go kupić :))

    I przy okazji, jeśli masz ochotę zapraszam na swoje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zdania są podzielone :) z pewnoscią jest duużo lepszych kremów, ale wypróbować warto :)

      Usuń
  12. Zastanawiałam się nad kupnem tej odżywki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) w notce polecałam bardziej 8w1 i nadal tak uważam, choć teraz po pewnym czasie zauwazyłam, że moje pazurki zaczęły rzeczywiście w szybszym tempie rosnąć :)

      Usuń
  13. Jak dla mnie kosmetyki z tej firmy Altera są bardzo dobre! Posiadam z niej szampon i odżywkę do włosów i jestem bardzo zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam właściwie tylko krem do rąk z tej firmy, ale dużo o olejkach słyszałam :) ponoc bardzo dobre. A szampon i odżywkę mam w planach kupić :D

      Usuń