środa, 25 lipca 2012

Kolorove love, czyli makijaz w kolorach lata :)





Hej Kochane!

Mam nadzieje, ze milo spedzacie popoludnie :) Ja lezalam dzis plackiem na slonku, by zlapac choc troszke opalenizny, bo wygladalam jak corka mlynarza :D Cale szczescie, ze pogoda dopisuje.
Dzis natchnelo mnie, by zrobic jakis nietypowy makijaz oka, nietypowy- czyli nie jak zawsze w moim przypadku w brazach i czerni, tylko z uzyciem kolorowych cieni :) A ze akurat testuje cienie firmy Quiz, wiec dobrze sie zlozylo :)

W pewnym sensie posilkowalam sie tym oto zdjeciem:



A oto efekty mojej pracy: (przypominam, ze nie jestem profesjonalistka :D)











Cienie sa srednio napigmentowane, jednak gdybym postawila na bardziej widoczny "look", mysle, ze wygladalyby inaczej. Ja chcialam uzyskac naturalny efekt, nastepnym razem sprobuje aplikowac je na mokro :)

P.S- przepraszam za stan moich brwi, ale jestem na etapie zageszczania wloskow :D Jutro bede musiala je wyregulowac.

Mam nadzieje, ze moja wersja letniego makijazu przypadla Wam choc troche do gustu :)

Buziaki! xoxo

2 komentarze:

  1. Co za cudny makijaż.
    Genialna kreska.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje bardzo :)
    kreski chyba nigdy nie naucze sie robic perfekcyjnej... ;/ Ale zeby kreska w moim wykonaniu wygladala tak jak wyzej musialo spooooro czasu minac :D

    OdpowiedzUsuń