sobota, 14 lipca 2012

muzycznie :)


 Hej kochane,

Dzis mam typowy dzien lenia :) Totalnie nic mi sie nie chce, co u mnie w sumie normalne... :D
Ale nie mam wyrzutow sumienia, gdyz teoretycznie nic nie musze robic. Wakacje w pelni :) a pogoda okrrropna... Wiatr, deszcz, az na jakis czas pojawi sie slonce.

Chcialam podzielic sie z Wami dwoma piosenkami, ktorych slucham dzis namietnie :) Od razu wpadly mi w ucho.

Na poczatku myslalam, ze to jakas brytyjska piosenkarka, dopiero pozniej zdalam sobie sprawe, ze to przeciez nasza Brodka :)




Niedawno dopiero odkrylam te piosenkarke. Pozytywnie nastraja mnie ta melodia :)


Mam nadzieje, ze choc niektorym z Was te kawalki przypadna do gustu, buziaki! xoxo

6 komentarzy:

  1. Ten drugi kawałek na ćwiczenia do Jogi się nadaję hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o tym nie pomyslalam :D heh, dobry pomysl :)

      Usuń
  2. ta piosenka Brodki jest świetna!! Uwielbiam ją :))))
    Obserwuję i pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie :) i dziekuje za subskrybcje! pozdrawiam :)

      Usuń
  3. lubię piosnkę Brodki ;]]

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie urzekly piosenki z jej najnowszej plyty :)

      Usuń