piątek, 27 lipca 2012

Ogłoszenia parafialne + nowa współpraca


Hej kochane,

Dziś przychodzę do Was z małym obwieszczeniem :D a mianowicie jutro (tj dzisiaj) w godzinach popołudniowych ruszam na wakacje :) Wspominałam Wam już, że pomieszkam sobie troszkę u naszych zachodnich sąsiadów :)  Nie mam zielonego pojęcia kiedy wrócę i kiedy dodam kolejną notkę ale internet będę miała, więc w wolnym czasie na pewno coś skrobnę :) Mam tylko nadzieję, że będzie w miarę ładna pogoda, bo postawiłam raczej na letnie ciuchy... :p

Druga sprawa - współpraca :) Dostałam ostatnio paczuszkę z wszystkim dobrze już znanym balsamem do ust Carmex.


A gdyby jednak ktoś jeszcze nie do końca orientował się o co właściwie z tym Carmex'em chodzi...


...to wszystko czarno na białym wyjaśnione jest wyżej :)
Bardzo dziękuję firmie Carmex za przesłanie mi produktu w celu przetestowania.

Moje usta są ostatnio w dość nieciekawym stanie, więc świetnie się złożyło. Pierwsze testy mam już za sobą i jestem pozytywnie zaskoczona :) Kiedy posmarowałam nim usta na noc, rano na ustach nie miałam ani jednej suchej skórki. Oby tak dalej :) Poza tym świetnie chłodzi.

I na koniec jeszcze szybciutko pokażę Wam moją dzisiejszą "inspirację", czyli kolorki na pazurkach :)


Pastele jak widać rządzą :)
Zielony- Wibo
Różowy- Quiz Cosmetics

Mam nadzieję, że miło spędzacie te słoneczne dzionki :) Trzymajcie się i do zobaczenia w kolejnej notce niebawem!

Buziaki! xoxo

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziekuje :) a zielony tez mi sie mega podoba :)

      Usuń
  2. Carmex mam i ja, choć nie w ramach współpracy.Ale za tu umnie inna i nowa.
    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń