piątek, 10 sierpnia 2012

Guten Morgen, guten Tag...

Hej Kochane,

Tak, tak wiem... Zniknelam na taak dlugo, ale tak jak uprzedzalam, nie za czesto mam jednak ten dostep do internetu. Poza tym po prostu brakuje mi czasu. Wracam do domciu za jakis tydzien, wiec mozecie byc pewne, ze powroce do swych blogowych obowiazkow :) A tymczasem wypoczywam sobie, kazdemu przeciez nalezy sie chwilka wytchnienia od rzeczywistosci, codziennosci, prawda?


zrodlo wikipedia


Hamburg jest piekny. Podoba mi sie tutaj do tego stopnia, ze myslalam nad studiowaniem tutaj ;) Ale na razie to jeszcze nie wchodzi w gre. A wiecie, co jest najpiekniejsze? Dla nas, plci pieknej?
Ten ogrom sklepow, sieci handlowych... Idealnie :) U mnie w Poznaniu mialam zawsze problem ze znalezieniem kosmetykow firmy Essence, tutaj mam ich pod dostatkiem. Oczywiscie zainteresowalam sie tez firma Alverde. Jest duzo firm kosmetycznych, ktore maja swoje kosmetyki na polskich polkach w drogeriach, ale na przyklad w Niemczech sa podklady, roze i bronzery firmy Alterra, ktorych NIESTETY w Polsce jeszcze brakuje...

Dobrze, nie zanudzam juz Was. Juz niedlugo mozecie spodziewac sie haul'u z Niemiec oraz lekko spoznionych recenzji kosmetykow firmy Quiz oraz Carmex.

Mam nadzieje, ze milo spedzacie czas :) Tutaj pogoda nie rozpieszcza, ale i tak jest pieknie.

Buziaki! xoxo

4 komentarze:

  1. Ależ kurczę pokusiła tą masą kosmetyków! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih ;D sama bylam w szoku. No ale miejmy nadzieje, ze te wszystkie cuda beda w koncu tez dostepne w PL :)

      Usuń
  2. ja siedze sobie w Berlinie, to wpadaj! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, tez fajnie :D to lece na Berlin! :p

      Usuń