sobota, 25 sierpnia 2012

Jesienne trendy + lakier Catrice Lost In Mud

 
 
 
Hej Kochane,

Dziś przeglądanie czasopism zainspirowało mnie do skrobnięcia tej oto notki :) W sklepach wciaż trwają wyprzedaże, co prawda już końcówka, i niedługo zacznie się nowy sezon jeśli chodzi o wyznaczanie trendów, jesienno-zimowy. Aby troszkę przybliżyć Wam co mniej więcej będzie modne tej jesieni, pokażę Wam kilka wykonanych przeze mnie zdjęć.
Może coś Was zainspiruje... Miłego przeglądania :)






















Tyle udało mi się wyłapać :) Co o tym myślicie? Coś szczególnie wpadło Wam w oko? :) Mnie podobaja się pastele, warkocze i tym podobne sploty oraz makijaże w stylu, który uwielbiam, czyli brązy, beże, szarości + podkreślone usta :)

A oto efekt na paznokciach, jaki uzyskałam dzięki lakierowi Catrice nr.220:







Nałożyłam jedną warstwę i musze przyznać, że ładnie przykrył płytkę. Bardzo podoba mi się ten kolorek, z pewnością będę często używać go jesienią :)

Poza tym laminowałam dziś włoski :D Chyba wszyscy już wiedzą co to takiego, ja dowiedziałam się o tym ostatnio... Włosy ślicznie błyszczą i wyglądają zdrowiej. Poza tym mniej się puszą. Jestem na TAK :)
Mam nadzieję, że choć w pewnym stopniu przybliżyłam Wam nadchodzące trendy i Was nie zanudziłam :)

Buziaki! xoxo

16 komentarzy:

  1. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka rzeczy jest fajnych, ale niektóre przyprawiają mnie o ból głowy. Np. te tapetowe wzory xd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, też nie przypadło mi tp do gustu... Wolę neutralne kolory, czy pastele :)

      Usuń
  3. Piękny kolor paznokci :)
    Ojej...kwiaty i wzory to nie mój styl, ale reszta jest jak najbardziej ok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też nie przepadam za przesadnie wzorzystymi ciuchami, stawiam na neutralne kolorki :)

      Usuń
  4. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashion-week-poland-2004.html Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy. Jeśli masz chwilkę to pokomentuj też resztę postów z FW a na pewno jakoś się odwdzięczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piekne paznokcie, zazdroszczę ja nie mam takiego kształtu :< i dziękuję ci bardzo bardzo bardzo za komentarz :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. diękuję :) jeszcze jakiś czas temu nie były takie piękne... To za sprawą odżywki tak się wzmocniły :)
      I nie ma za co... :) buziaki xx

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. noo, do krótkich raczej nie należą :D ale sporo nerwów i cierpliwości kosztowało mnie, żeby takie wyhodować :)

      Usuń
  7. Śliczny lakier :)! I pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy lakier juz dlugo dlugo szukam jakiegos ciekawego ,,nude´´
    trendy na ten sezon dosc ciekawe widzialam juz tez w sklepie kilka rzeczy z kolorem...moro ale jakos nie przypadly mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie jestem zwolenniczką moro... :) w tym sezonie zdecydowanie rządzi kolor burgundowy, a w tym się raczej "odnajdę" :)

      Usuń