niedziela, 16 września 2012

Burgund na ustach (jesienny make up)

 Hej, hej kobietki :)

Tak, jak obiecałam wrzucam Wam dziś fotki makijażu, który "wyczarowałam" na swym licu dzisiaj :p Szczerze powiedziawszy zazwyczaj mój makijaż jest baardzo zwyczajny, nic specjalnego, jednak czasem po prostu chcę coś zaakcentować w swoim wyglądzie i wtedy podkreślam to makijażem :) Make up, który dziś wykonałam nie jest spektakularny, główny akcent znajduje się na ustach. Oczy delikatnie podkreślone (brązowy cień, kredka, eye-liner, tusz), kości policzkowe również (bronzer Alterra), czyli nic specjalnego, a na ustach nowa szminka od Maybelline (380 Sweet Bordeaux). A oto efekty:

PS- Nie jestem profesjonalistką i nie robię (przynajmniej na razie) profesjonalnych makijaży :) Zwykła amatorka.









































I to tyle kochane :) Jak na razie jestem zadowolona z tej szminki, jest taaaka kremowa i mam wrażenie, że nawilża mi usta.
Mam nadzieję, że choć troszkę makijaż przypadł Wam do gustu :)

Miłej niedzieli,
Buziaki! xoxo

11 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda na ustach! :) U mnie dzisiaj krwista czerwień :))

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, a usta najlepsze!

    Ps. Zapraszam na mój blog z pierzastą i niepierzastą biżuterią :)
    oduchadoucha09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam przypadkowo na bloga i dodaje go do obserwowanych , szminka wyglada rewelacyjnie :))

    pozdrawiam http://karolajnaaax333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor szminki! Jaka cena? :)

    rosycheeked0.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny odcień :) Zapraszam do siebie jeśli będziesz chcieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. burgund na ustach wygląda super, tak tajemniczo :D ostatnio kupiłam błyszczyk w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jenki czerwone i itp ciemne szminki strasznie mi się podobają, ale niestety nie moge używać, bo mam nieregularne usta.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj, moje usta też zdecydowanie do regularnych nie należą ;/ ale pomadka całkiem ładnie je wyrównuje ;) więc nie rzuca się w oczy. A zawsze można spróbować z konturówką ;)

      Usuń