poniedziałek, 10 września 2012

Recenzja kosmetyków firmy Quiz Cosmetics

 Hej Kochane :)

Część z Was pewnie wróciła już do szkoły, pracy... Czas wakacyjno-urlopowy dobiegł końca, niestety... Choć nie we wszystkich przypadkach :) Ja należę JUŻ do tych szczęśliwców, którzy nowy rok szolny zaczynają w paździrniku, więc mam parę dni chillout'u więcej :D Lecz moje najdłuższe wakacje w życiu też się wkrótce skończą... No ale do rzeczy.
Przychodzę dziś do Was z recenzją kosmetyków, które jakiś czas temu dostałam do przetestowania. Są to kosmetyki firmy Quiz Cosmetics. Bez zbędnego gadania już przejdę do rzeczy :)


Tak prezentują sie produkty, które miałam okazję testować. Są to:
1) Trio cieni do powiek nr. 630 Fashion Trendy2) Lakier do paznokci Safari, Trendy! Colour! niestety numeru nie pamiętam, a zatarł mi się :(
3) Lakier do paznokci Quiz, Sweety, nr. 155
4) Kredka do oczu, nr. 015
5) Błyszczyk do ust, nr.33

Na pierwszy ogień idzie Trio cieni do powiek.
Są to cienie perłowe, z drobinkami. Kolorki są śliczne! Fioletowo-różowy, żółty oraz trawiasto zielony. Kolory są dość intensywne, jednak aby uzyskać tak intensywny efekt, powinnyśmy nakładać je na powiekę na mokro. W innym przypadku efekt będzie równie ciekawy, ale mniej intensywny :) Zauważyłam, że zielony cień ma najwięcej błyszczących drobinek. Zapach jest elikatnie pudrowy, ale praktycznie niewyczuwalny. Opakowanie jest poręczne, dość trwałe i nic złego mi się z nim nie stało :) Co do trwałości cieni  raczej nie mam się do czego przyczepić, Utrzymywały mi się na powiece (bez bazy)  ok. 8h w nienaruszonym stanie. Później potrzebne były poprawki. Ale zaznaczam- bez bazy! Poza tym te upały też robiły swoje.
A oto makijaż, który wykonałam za pomocą tych cieni: MAKIJAŻ *klik*
Podsumowując- polecam! :)

Lakiery do paznokci.

Lakier z Safari jest to połączenie granatu przełamanego fioletem. Tak Najdokładniej mogę opisać ten kolorek, ponieważ numerek mi się zatarł :( Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru, a właściwie z obu, ponieważ na moich paznokciach utrzymywały się zaskakująco długo, tj dłużej niż dwa dni bez żadnych odprysków! :) A u mnie to naprawdę wyczyn. Kolorek jest intensywny, ale dopiero, kiedy nałożymy dwie warstwy. Dwie warstwy wystarczą aby dokładnie pokryć całą płytkę paznokcia. Pojemność- 12ml. Dla mnie rewelka.
Drugi lakier jest w słodkim, cukierkowym, różowym kolorku. Takiego koloru brakowało w mojej kolekcji :) I tak jak wyżej napisałam, nie mam żadnych zarzutów co do trwałości, bo u mnie wytrzymywał naprawdę długo, kolor jest śliczny, idealny na lato. Często łączyłam go z moim miętowym kolorkiem z Wibo, razem wyglądały obłędnie :) Nie mam pojęcia jaką ma pojemność, ale zdecydowanie mniejszą niż Safari. Co mnie najbardziej zaskoczyło? To, że lakier zamknięty jest w... plastikowym opakowaniu :D Tak, jego buteleczka jest plastikowa. Ale zdecydowanie mi to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie, jest dość mały, poręczny i... Lekki :)
Polecam.

Kredka do oczu. Bardzo podoba mi się jej kolor. Na zdjęciu wygląda bardziej turkusowo, jednak w rzeczywistości ma więcej wspólnego  zielenią :) Delikatny, zielony kolor z dodatkiem delikatnie rozświetlających drobinek. Świetnie się ja nakłada, jest mięciutka. Na powiece wyglądała naprawdę ładnie :) Jednak mam małe zastrzeżenie co do trwałości, gdyż po ok. 5h zaczęła mi delikatnie, hmm... "spływać"? Ale mimo wszystko ją lubię. Można ją stosowac równiez jako cień, po nałożeniu po prostu rozetrzeć. Efekt jest równie ciekawy.
(kredka na samej górze:) :



I na koniec mój zdecydowany ulubieniec: Błyszczyk do ust.Z tym firma trafiła idealnie w mój gust :) Jest to delikatny, różowy kolorek. Błyszczyk nie zawiera żadnych drobinek, brokatu, nic z tych rzeczy. Na ustach wygląda fenomenalnie, co z reszta możecie ocenić zerkając na zdjęcie niżej :) Daje śliczny efekt tafli n ustach. Pachnie bardzo ładnie, ale nienachalnie. Jest to delikatny, w żadnym wypadku intensywny zapach, słodki, delikatnie owocowy. Opakowanie jest poręczne, aplikator wygodny. Całość wygląda bardzo porządnie.
Trwałość też niczego sobie, choć trwałością nie grzeszy. Utrzymuje się jakieś 3-4h.
Ale i tak go uwielbiam :)



No i to na tyle kochane :) Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam a moje recenzje były choć troszkę przydatne.
Trzymajcie się cieplutko,

Buziaki! xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz