sobota, 4 maja 2013

Make up of the day ;)


Hej Kochane,

Mam nadzieję, że miło spędzacie ten majowy weekend ;) U mnie dzisiaj (pierwszy raz od paru dni) zaświeciło słonko i była naprawdę ciepło. Wreszcie! Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo tęsknię za ciepełkiem...

Przychodzę dziś do Was z króciutką notką, w której tylko szybciutko chciałam pokazać Wam mój dzisiejszy makijaż. Jest totalnie banalny i nudny, czyli cała ja :D ale w takich po prostu czuję się najlepiej.









Użyte kosmetyki:
Krem BB Bielenda do cery tłustej-mieszanej (recenzja niebawem)
Puder Loreal Bare Naturale
Błyszczyk Quiz Cosmetics
Tusz Maybelline One by One Volume Express
Eyeliner Miss Sporty (w pędzelku)
Cienie i bronzer W7 (zakupione daawno, więc napisy się pościerały...)
Zwykła czarna kredka no-name

Tak jak mówiłam, zwyczajny, nautralny mejkap ;) Mam nadzieję, że choć troszkę przypadł Wam do gustu.

Trzymajcie się cieplutko,
Buziaki! xoxo

1 komentarz:

  1. fajny makijaż , lubię takie naturalne , sama takie robię :)

    OdpowiedzUsuń