piątek, 27 grudnia 2013

(Po)świąteczne ROZDANIE! :)



Hej!

Święta minęły szybko. Dla mnie zbyt szybko :( Z utęsknieniem już czekam następnych.
Wpadłam wczoraj na genialny pomysł, by zorganizować dla Was małe rozdanie i uszczęśliwić kogoś jeszcze drobnym podarunkiem poświątecznym :)

Zasady są proste:
1. Musisz obserwować mój blog.
2. W komentarzu musisz napisać, jaki kosmetyk lubisz najbardziej w sezonie jesień-zima i podać swój  mail.

I to wszystko! :) Konkurs trwa do 11 stycznia.
Zwycięzcę wylosuję bądź wybiorę osobiście. (zależy od ilości komentarzy)

Nagrody:



1. Płyn jednofazowy do demakijażu oczu, Maybelline
2. Płyn do demakijażu oczu, Rimmel
3. Kredka do ust w kolorze 130 rose, P24. Balsam do ciała Sensual&Oil, z olejkami migdałowym i arganowym, Fa
5. Błyszczyk do ust, Lumiere6. Etui na IPhona, Playboy, press to play
7. Naklejki do robienia wzorków na paznokciach
8. Maskara One by One, MaybellineNo i oczywiście małe słodkości... :)

Jak widzicie zasady są proste, więc baaardzo zachecam do udziału w rozdaniu :)

Buziaki! xoxo

49 komentarzy:

  1. I will surely foreward this post to all of my pals! Its very superior and a very fine read!
    Driving Games High Jump

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Felicity Gold
    E-mail: emilia1367@wp.pl
    W okresie jesienno-zimowym moim ulubionym kosmetykiem jest krem uniwersalny z Dove :) niby nic takiego, ale jest jedynym kremem, który radzi sobie z moją przesuszającą się w tym okresie skórą ;) mój absolutny KWC i must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Milena M
    millena90m@gmail.com
    W okresie jesienno-zimowym moim ulubionym kosmetykiem jest balsam w słoiczku Blistex. Świetnie radzi sobie z wysuszonymi ustami i pomaga leczyć popękane kąciki ust. Dla mnie ideał biorąc pod uwagę moje kłopoty ze spierzchniętymi wargami.

    Zapraszam także do mnie na rozdanie http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-okazji-100-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Kasia M.
    e-mail: kasiulka45@gmail.com
    Dla mnie najlepszym kosmetykiem na taką porę jest krem do rąk, który jest niezawodny ;) obecnie używam krem do rąk Lirene, który naprawdę pomaga na suche dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako Marysia Saganowska
    Moim ulubionym kosmetykiem na ten czas jest moja ukochana, truskawkowa pomadka z eos. Potrafi naprawdę zdziałać cuda :)
    marysia.saganowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno balsam do ust!!
    obserwuje Aneta Poniatowska
    a.w.poniatowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Adrianna Karpowicz
    adriannakarpowicz@gmail.com

    Na zimę, nowe odkrycie, ale genialne !
    Witamina A+E
    I zapominasz o suchych skórkach

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako: Marta Cholewa
    e-mail: marta_cholewa@interia.eu
    kremik nivea do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako: sylviaaa100
    e-mail: sylviaaa100@interia.pl
    Najbardziej lubię olejek makadamia i arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    Mam problem z suchymi i zniszczonymi farbowaniem włosami. Rozdwojone końcówki regeneruję olejkami np. arganowym i kokosowym i to mój kosmetyk zwłaszcza na te pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje jako : blondreanimacja
    martynaobecna3@wp.pl

    Najlepszy kosmety jesien/zima to olej kokosowy khadi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Rincewind99
    mail: rincewind9998@gmail.com

    W sezonie jesień/zima najbardziej lubie aromatyczne płyny pod prysznic, np waniliowy z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: be strong
    Mail: ula_408@o2.pl
    W sezonie jesień/zima najbardziej lubię płyn micelarny Bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję Karolina Furgacz
    mail karolina1990r@o2.pl
    W sezonie jasień zima najbardziej odpowiadają mi lekkie balsamy, nie tłuste, kremy do rąk używam ich masęi oczywiście nawilżający balsam do ust wiatr potrafi być bezlitosny :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Ewka501
    mail: ewka501@op.pl
    W sezonie jesień-znima nie mogę się obejść bez dwóch kosmetyków kremu do rąk obecnie jest to Kolastyna i pomadki do ust mojej ulubionej na ten czas czyli Wibo Natural Lip Stick

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję: Basia Synowiec
    w okresie jesienno zimowym uwielbiam kosmetyki o zapachu czekolady np. masła do ciała, płyny do kąpieli. Dobrze, że po nich się nie tyje :)
    e-mail: krainakobiet@gmail.com

    zapraszam do siebie http://krainakobiet.blogspot.com/
    jeśli spodoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwacji

    pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Nenka
    mail: nenka.24.09.94@gmail.com

    Zdecydowanie podczas jesieni i zimy pogoda nie rozpieszcza naszego ciała. Moje w tym okresie staje się bardzo szorstkie przez ciągłe wiatry i niską temperaturę. Jako, że moja skóra jest sucha, a jesienią i zimą bardzo sucha, to moimi ulubionymi kosmetykami w tym czasie stają się pięknie pachnące balsamy nawilżające do ciała i kremy do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Justyna Kowalczyk
    email: justyna.kowalczyk91@gmail.com
    W sezonie jesień-zima uwielbiam używać balsamu La Roche Posay Lipikar Baume AP - fantastycznie nawilża, ale jest na tyle tłusty i gęsty, ze nie mogę go stosować, gdy jest ciepło. Tak więc w zimniejszym sezonie w mojej pielęgnacji króluje ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Mariska
    email: psychodelax3@interia.pl
    Odpowiedź: W sezonie jesień-zima uwielbiam mój podkład Toleriane Teint z La Roche Posay. Nie dość, że świetnie kryje niedoskonałości, to posiada SPF25, który rewelacyjnie chroni przed promieniami słonecznymi! Na lato się średnio nadaje, ponieważ spływa ;) nie chciałabym robić reklamy, jednak jest naprawdę dobry. Nie należy do najtańszych, ale można spotkać go w promocji w SuperPharm :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Marta Marple
    mail: marpleous@gmail.com

    Moim ulubionym produktem, po który sięgam codziennie, jest Baby Lips. Oprócz koloru, który nadaje (do wyboru są również przezroczyste), świetnie dba o moje usta! W przeciwieństwie do innych pomadek, tą naprawdę polecam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako guzikezpetelka7
    email: pola03081993@o2.pl

    Moim ulubionym kosmetykiem jest balsam do ust Nivea Lip Butter o zapachu malinowym.Apetycznie pachnie ,jest wydajny i długo utrzymuje się na ustach,polecam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Dorenn
    E-mail: dorenn@wp.pl
    Ulubiony kosmetyk: Okres jesieni i zimy to wymagający okres dla naszego ciała, który bardzo wysusza skórę. Jak również gorące kąpiele, które niestety uwielbiam :( Zatem ulubionym kosmetykiem, który pozwoli przetrwać mi ten okres jest Krem do ciała z masłem shea i kakao - Isana. Jest to mój ulubiony balsam do ciała, szybko i skutecznie koi moją suchą skórę i co ważne jak dla mnie przy stosowaniu balsamów - szybko się wchłania, ma dobrą konsystencję. Jest niezastąpiony a do tego ten zapach! Stosuję go również do rąk, nakładam grubą warstwę na noc a rano dłonie jak marzenie, gładkie i pachnące. Zdarza mi się też nasmarować nim usta, efekt również zadowalający. Oczywiście kremuję też nim włosy (nigdy bym na to nie wpadła gdybym nie była zapaloną włosomaniaczką i nie czytała Blogów) po umyciu są miekkie, nawilżone i nie ma mowy o puszeniu. Krem ten jest dostępny w Rossmannie, więc problemu z zakupem nie ma, a cena (ok 10zł) w stosunku do ilości i działania produktu jest bardzo okej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział
    Obserwuję jako pasja szarości
    mail - betheperfectxd@wp.pl

    moim ulubionym kosmetykiem na zimę jest kosmetyk do twarzy z wibo ! " 4 in 1 " Concealer palette. Są tam 4 przedziały, 4 kremy.. Zielony do zakrywania czerwieni na tawszy, rumieńców itd. , różowy pod oczy :), jasny beż do retuszowania drobnych krostek i wg na twarzy, a ciemny beż/ brązowy do konturowania twarzy. Ja kupuję go w rossmanie ! Ja i moje koleżanki się zachwycają ! polecam każdemu !

    tu jest link ( można zobaczyć jak wygląda ) :)
    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTZYIgNOTBiqJl6x-WXDMu5FJicbiNL0yZcFkUL8TrUtBX2tOFp

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Miyamoto Daisu

    E-mail: miyamoto.daisu@gmail.com

    Odpowiedź na pytanie: Moim ulubionym produktem w okresie jesienno-zimowym jest najzwyczajniejszy krem nivea - dobry na wszystko! : D Poradzi sobie z przesuszonymi dłońmi, które nagle będą potrzebować ratunku, a równie dobrze zadziała na usta, gdy nie ma w pobliżu nic innego. Stosuje go również zawsze, gdy moje usta zaczynają pękać (a im bardziej spada temperatura, tym mają do tego większą skłonność, a ze mnie to zapominalska osóbka jest i często o nie nie dbam tak jak powinnam), jest dla mnie ulgą i z jego pomocą usta szybciej wracają do swojego normalnego stanu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: ma ra
    e-mail: mara180893@gmail.com
    Odp: w okresie jesienno-zimowym na piatkę spisuje się regenerujacy krem do rak firmy Garnier do bardzo suchej skóry, inne kremy nie działaja kojaco na moje dłonie, ten jest inny i przez to skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje - Hanka
    e-mail - hania32@vp.pl
    Zdecydowanie ulubionym kosmetykiem bez którego nie potrafię się obejść w okresie zimowym jest pomadka ochronna do ust. Nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez niej w czasie mrozów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuje jako frau
    a_nusia93@buziaczek.pl
    Garnier Fructis, Goodbye Damage, Maska głęboko odbudowująca ponieważ ma silikony, a są one jak najbardziej wskazane w okresie jesienno-zimowym. Świetnie regeneruje włosy bo długich zimowych spacerach i dodatkowo cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako:Naughty Girl
    mail:naughtygirl0106@interia.pl
    hmm... tak najbardziej lubię krem do rąk z Avonu, Royal Jelly. Pięknie pachnie miodkiem i wspaniale nawilża dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: anioleek89
    mail: anioleek89@gmail.com
    W okresie jesienno-zimowym bardzo dobrze spisuje się u mnie zimowy rozgrzewający krem do rąk Cztery Pory Roku, który może nie rozgrzewa nadmiernie dłoni, lecz bardzo dobrze nawilża i obłędnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako:Magdalena Książek
    mail:ksiazekm17@gmail.com
    W sezonie jesień-zima świetnie się u mnie spisuje krem BB anew vitale firmy avon.Skóra jest nawilżona a zarazem świeżo wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój drugi e-mail z którego cały czas korzystam to:magda170886@wp.pl

      Usuń
  31. Obserwuję jako: Zozol Mały
    e-mail: zuziapodgaje@interia.pl
    W sezonie jesień-zima moim ulubieńcem odkąd tylko pamiętam jest uniwersalny krem Nivea, skóra dzięki niemu jest fantastycznie nawilżona, wygładzona i do tego niesamowicie pachnie, tak duzo za tak niewiele!

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako deedee_1
    E-mail: marti8991@gmail.com
    W chłodniejszym okresie nie mogę się obyć bez treściwego, silnie nawilżającego kremu, gdyż moja skór ma skłonność do przesuszania się. W tym roku moim ulubieńcem jest krem brzozowy Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: DaliLa
    e-mail: dalila0320@autograf.pl
    W sezonie jesień-zima moim ulubieńcem jest krem do rąk Fast Absorbing Hand Cream od Neutrogeny. Idealnie nawilża zniszczoną od zimna skórę rąk, pozostawiając ją delikatną i miękką oraz szybko się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: cosmeticsmen
    e-mail: mencosmetics@gmail.com
    W sezonie jesień-zima moim ulubionym kosmetykiem jest Balsam po goleniu Extreme winter. Koi twarz i przystosowuję ją do zimna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiadomo, że zimą wszyscy mamy większy apetyt. I chyba właśnie dlatego w sezonie jesienno-zimowym najbardziej odpowiadają mi kosmetyki, które mają... smak. Dlatego bardzo przyjemne doznania zapewniają mi wszelkie specyfiki owocowe i słodkościowe: żurawinowo-mleczny krem do rąk z "Czterech Pór Roku" (palce lizać! no... nie dosłownie co prawda, ale zapach kusi...), malinowy balsam (mniam! sama słodycz!), kokosowe mleczko do ciała... Ale kosmetykiem zupełnie bezkonkurencyjnym, który w chłodne dni mogłabym zabrać nawet na bezludną wyspę, jest czekoladowy płyn do kąpieli. Mam taki najulubieńszy z serii Ziaja: Masło Kakaowe, i dzięki niemu zimowa kąpiel jest prawdziwą przyjemnością - zapach czekolady zostaje ze mną jeszcze długo po kąpieli, a kalorii z tego nic a nic. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako : DominikaPL
    A teraz na temat konkursu :)
    Mój ulubiony kosmetyk w okresie jesienno-zimowym to wazelina z firmy Ziaja. Myślę, że podczas chłodnych dni właśnie ona pozwoli odpowiednio nawilżyć nasze usta i nie tylko. Doskonale je pielęgnuje, dzięki czemu są gładkie i wyglądają atrakcyjnie. Dodatkowo wazelina redukuje zaczerwienienia (raczej na twarzy). Jest bardzo praktyczna. Nie jest droga , wręcz przeciwnie - należy do tańszych kosmetyków (co nie znaczy, ze gorszych), starcza na bardzo długi czas, jest wydajna, a nade wszystko lubię jej mał, białe, naturalne pudełko. Polecam ją wszystkim na jesień i zimę szczególnie, ale także na wiosnę i lato, aby nasze usta były piękne i przyciągały wzrok przez cały rok. Gorąco pozrdawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. mój e-mail: nika3144j@gmail.com
      Muszę powiedzieć, że marzę o tej maskarze! :D

      Usuń
  37. Obserwuję jako: Marta B
    mail: marciak@opoczta.pl
    Moim ulubionym kosmetykiem w okresie jesienno-zimowym są pomadki ochronne do ust! Moje usta są bardzo wymagające w tym okresie i muszę je nieźle nawilżyć by wytrwać bezproblemowo w dzień. Oczywiście pomadki mam poupychane w każdą kurtkę czy torebkę, aby mieć ją zawsze przy sobie. Najbardziej lubię pomadki owocowe. Wtedy to sama przyjemność móc je mieć na ustach, mmm :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Kamila D
    e-mail: kambreeze@wp.pl
    wstawiłam też banerek z linkiem do rozdania na kambreeze.blog.onet.pl zapraszam ;)
    Zapraszam także do mojego rozdania na powyższym blogu ;)
    A moim ulubionym kosmetykiem w tym okresie są wszelkiego rodzaju płyny i sole do kąpieli. Nie ma to jak po mroźnym dniu zrelaksować się w gorącej kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako kwiatowa isaura
    zochazocha64@wp.pl
    W sezonie jesień-zima używam tony pomadek z Nivei - nie wyobrażam sobie wyjść w zimny ranek bez choćby lekkiego filtru magicznej pomadki z zaufanej od lat w mojej rodzinie firmy. Ten mały skarb sprawia, że moje usta są mięciutkie, odżywione i taaakie całuśne ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: raeszka
    E-mai: a.m.math@poczta.fm
    W sezonie jesienno-zimowym najbardziej lubię pachnące balsamy :). Jestem alergikiem więc w okresie wiosenno-letnim większość kosmetyków mnie dusi i muszę mieć bezwonne ..

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: vesp007er (vesper lizbark)
    E-mai: vesp007er@o2.pl
    Odpowiedź:

    Myślę że hitem każdej jesieni,
    Jest pomadka burgundowych odcieni.
    Kolor ten świetnie podkreśla usta,
    Jest bardzo na czasie i bardzo me gusta!
    Pasuje do jesiennych i zimowych stylizacji,
    Niezależnie od ubioru specyfikacji.
    Każdym ustom pełności nadaje,
    Z burgundem wszystko modne się staje.
    Taką pomadkę najbardziej lubię,
    Z jej posiadania ogromnie się chlubię!

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako Princessa Egoistka
    wiola606@vp.pl

    W sezonie jesienno-zimowym zawsze inwestuje w kosmetyki o innej specyfice a mianowicie w te z napisem Anti-Frizz, bo nie ma nic gorszego niż elektryzujące się włosy od ciągłego noszenia czapki. Moim ulubieńcem w tej dziedzinie jest Got2b Smooth & Chic Anti-Frizz Lotion firmy Schwarzkopf, który nie tylko zapobiega elektryzowaniu się, ale skutecznie wygładza włosy, nie obciążając ich.

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako Harakun, email: harakun.bedivere@gmail.com

    Mój faworyt to burgundowa pomadka od M.A.C. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: dobiezka
    E-mail: dobiezka@o2.pl
    W okresie jesienno-zimowym moim ulubionym kosmetykiem jest peeling borowinowy z tołpy - doskonałe oczyszczenie, nawilżenie, aromaterapia, efekt "śliskiej" niemalże skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jako Ciekawska Beti obserwuję i kilka produktów Wam serwuję!

    Po pierwsze - peeling myjący z granulkami
    Peelingiem umyjesz całe ciało
    By pięknie wyglądało
    Było czyściutkie i pachnące
    Radosne jak w lecie na niebie słońce
    A po cóż granulki pewnie spytacie
    Dzięki temu niczym do masażysty zawitacie
    Wymasuje, wypielęgnuje
    Aż przyjemnie się poczujesz
    W jakim zapachu się lubuję?
    Takim, którym w lecie się rozkoszuję
    A zimą mi go brakuje
    Niech więc peeling to rekompensuje
    Czasem malinki, czasem morelka
    Niech uczta na ciele będzie wielka
    Czasem coś bardziej egzotycznego
    Przez inne kraje uwielbianego?
    W każdym razie peeling to potrzebna rzecz
    Gdy twój mąż ogląda mecz
    Pozwól by peeling dał przyjemność małą
    By odżywiło się całe ciało
    Zapach peelingu noś jak perfumy
    Z nim miałabyś powody do dumy!

    P eeling myjący to sukcesu gwarancja
    E fektowna dla ciała elegancja
    E nergicznie masuj peelingiem ciało
    L atem i zimą pięknie będzie się prezentowało
    I zapach dla nosa będzie symfonią
    N awilżona, piękna skóra odtąd twoją tajną bronią
    G otowa jestem kupić go już dziś!

    Po drugie - korektor od Marizy
    Korektor do twarzy naturalny
    To nie jest kosmetyk banalny
    Pozwoli co nieco ukryć, piękno wyeksponować
    Bez obaw o mankamenty pięknie się malować
    Czasem na mojej twarzy „intruz” się pojawia
    I w smutny nastrój od razy mnie wprawia
    Zwłaszcza gdy randka nadchodzi albo praca
    Ja się do domu wtedy kilka razy wracam
    I próbuję to zakryć pudrem, podkładem
    Ale jak ma jedno albo drugie dać radę?
    Jak korektor jest do tego przeznaczony
    By każdy „intruz” został ujarzmiony
    Po co te nerwy? Po co płacz wielki?
    Jak korektor Mariza poniesie ten ciężar wielki
    Pomoże i pozwoli pięknem zachwycać
    Iskrę powabu w oczach podsycać
    Zaufałabym mu, powierzyła problemy
    My kobiety wyglądać dobrze chcemy
    Korektor mnie wysłucha i zrobi co w jego mocy
    A ja mogę się bawić do późnej nocy!

    Po trzecie - coś na kondycję brwi
    Do stylizacji brwi używam pewnej paletki
    Która nadaje mi image kokietki
    Firma Catrice do niedawna mi nieznana
    Teraz jest oczywiście ukochana
    Paletka posiada cień ciemniejszy i jaśniejszy
    Używając ich moja twarz ma wyraz doroślejszy
    Podoba mi się, że makijaż wygląda naturalnie
    Bo z karnacją i włosami kolor komponuje się idealnie
    Cienie są trwałe i się nie rozmazują
    Przez cały dzień się nie osypują
    Opakowanie z lusterkiem i małą szufladką
    Wygląda pysznie jakby było czekoladką
    W szufladce jest ukryty pędzelek i pęsetka
    Takim zestawem nie pogardzi żadna kobietka
    Estetyka opakowania robi wrażenie
    To jest zestaw jak marzenie!
    Łatwo nakładam cienie, codziennie ich używam
    Pęsetką delikatnie włoski wyrywam
    Cienie nie podrażniają, nie uczulają
    Brwi moje pięknie podkreślają!

    blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako Kamira90
    Email: kamira1990@gmail.com

    A jaki kosmetyk lubię ? Słodycze :) a tak poważnie to serum do włosów, które ratuje moje biedne końcówki w tym okropnym czasie :(

    OdpowiedzUsuń