wtorek, 6 maja 2014

Promocyjne (i nie tylko) zdobycze (Rossmann, Hebe, Natura)




Hej kochane,

O promocjach w Rossmannie, Naturze czy Hebe każda z nas wie doskonale. W blogosferze aż huczy :)
No i mnie również dopadło to szaleństwo, no bo jakże inaczej.
Może nie wydałam Bóg wie ile na te zakupy, ale chwilowo mój portfel i tak płacze :p
Przedstawię Wam dziś tylko pokrótce co udało mi się kupić w ostatnim czasie. Będą to zakupy z owych trzech drogerii wspomnianych wyżej.



1, 2. Hmm, teraz każda z Was myśli, po jaką... po co robię zdjęcie przyprawie i innemu dziwnemu obiektowi? :D Jeżeli jeszcze nie wiecie, choć ostatnimi czasy również było o tym głośno - spirulina (algi morskie) ma bardzo dobry wpływ na cerę i w takim własnie celu ją kupiłam. Kurkuma na tej samej zasadzie :) Gorąco zachęcam do odwiedzenia bloga Aliny, z którego dowiecie się więcej o maseczce z kurkumy -> tutaj . Polecam również klik!
Z resztą o obu składnikach jest baaardzo dużo informacji na innych blogach ;)
Kurkuma- 2zł, spirulina (25g) 8zł
3. Maska z Kallosa, Keratin. Sporo dobrego o niej słyszałam, a że skończyła się moja maska więc musiałam zaopatrzyć się w coś nowego. Użyłam jej dwa razy i jak na razie jestem zadowolona.
Hebe, 6zł
4. Odżywka do paznokci Nail Expert, 5in1, total care action, Miss Sporty. Ciężki jest żywot moich paznokci w ostatnim czasie, więc staram się je czymś wspierać. Odżywka z Eveline mi niestety nie służy, więc skusiłam się na tą.
Rossmann, w promocji -49% ok. 3,50zł
5, 6. Lakiery do paznokci MiniMAX. Klasyczna czerwień oraz dzienny nude. Czytałam, że są dobre, więc się skusiłam.
Rossmann, w promocji -49% ok. 3zł
7. Podkład 123 Perfect, Bourjois. Już daawno czaiłam się na ten podkład, wahałam się między nim a Healthy Mix, w ostateczności wzięłam tego i na razie jestem zadowolona. Ale uwaga- podkreśla suche skórki, więc raczej do cer mieszanych i tłustych.
Rossmann, w promocji -49% 25zł
8. Puder antybakteryjny Clearface, Manhattan. Skończył się mój Stay Matte z Rimmela, więc postawiłam na coś nowego, na wizażu na niezłą opinię ;)
Rossmann, w promocji -49% ok. 10zł
9. Kredka do brwi, Essence. Mój korektor do brwi z Wibo sięga już dna, więc tym razem zaopatrzyłam się w kredkę. Mam nadzieję, że się sprawdzi. Urzekła mnie szczoteczka (?) do układania brwi ;)
Natura, w promocji -40% ok. 3,4zł
10. Balsam do ust, Carmex. Tego osobnika nie musze chyba przedstawiać ;) Był w promocji, więc się skusiłam. Uwielbiam Carmex a ten o zapachu wiśniowym jest wręcz fantastyczny.
Rossmann, w promocji ok. 7zł


Większości kosmetyków już używam, więc będą recenzje. O maseczkach ze spiruliny i kurkumy również napiszę.

A Wy z jakich zakupów jesteście najbardziej zadowolone? A może obchodziłyście promocje szerokim łukiem? ;) Dajcie znać!

Buziaki,
xoxo

7 komentarzy:

  1. O widzę, że skusiłaś się na podkład Bourjois :) Mam w planach jego wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, długo już za mną chodził ;) poużywam jeszcze i napewno pojawi się recenzja ;) na razie jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Kocham promocje, ale wtedy kupuję za dużo i mój portfel na tym cierpi :( P.S. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mój już i tak strasznie schudł ;p
      dziękuję, już zaglądam ;)

      Usuń
  3. Zdobycze super, ja też się trochę obkupiłam ostatnio w kosmetyki kolorowe dzięki tej promocji w Rossmanie :) Z rzeczy, które pokazałaś znam i bardzo lubię Carmex.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy. Jestem ciekawa tej maski z Kallosa :).

    OdpowiedzUsuń