poniedziałek, 2 czerwca 2014

A może by tak... ROZDANIE? :)

Hej Kochane!

Korzystając z wolnej chwili (sesja in progress, sic!) wpadłam tutaj na chwilkę, żeby zorganizowac małe rozdanie.
Jest Was coraz więcej, każdy komentarz, każda Wasza sugestia, opinia jest dla mnie niezmiernie ważna i stwierdziłam, że czas Wam za to wszystko podziękować :) A w ramach podziękowania, mała niespodzianka:



Produkty, które możecie zgarnąć ;)
1) Clean&Clear shine control, nawilżający krem do twarzy na dzień przeciw błyszczeniu się skóry (WAŻNE: kremu był otwarty (sprawdzenie konsystencji, zapachu, ale więcej nie używany)
2) Fa, Sensual&Oil, balsam do ciała, Argan, Marula & Almond Oil
3) Mascara do rzęs Maybelline, One by One, volum'express
4) dwie próbeczki - podkład Infalible, Loreal (kolor 140 golden Beige) oraz Auriga Flavo-C, nawilżający krem z wit. C

Mam nadzieję, że produkty choć w pewnym stopniu przypadną Wam do gustu ;) Krem z Clean&Clear tak jak napisałam- jest otwarty, ale ja raczej nie będę go używać, nie lubię tego typu kosmetyków, a może u którejś z Was się sprawdzi ;)

Co trzeba zrobić? To proste!
1)MUSISZ być obserwatorem mojego bloga (warunek konieczny)
2)Napisz pod tym postem komentarz, w którym wyrazisz chęć wzięcia udziału w rozdaniu
3)Szablon:
Obserwuję jako:
Biorę udział w rozdaniu
Mój email:


I to wszystko! Prawda, że proste? ;)
Zwycięzcę wylosuję.
Wysyłkę pokrywam tylko na terenie Polski.
Rozdanie trwa do 20.06.14
Życzę Wam miłego dzionka, a ja wracam do nauki...


Buziaki!
xoxo

82 komentarze:

  1. Biorę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako: Marta Cholewa
    Mój email: marta_cholewa@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako:Roma Świerczek
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email:misiekboss89@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział :D
    Obserwuję jako: Ania a
    Mój email: betweenbooks13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: futrzak1694
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Renata Ciosek
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: renata-ciosek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Ewka501
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Justyna Pezdek
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: byCarol
    Biorę udział w rozdaniu! :)
    Mój email: bizarre.case@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Milena M
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Mariska
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: psychodelax3@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuję jako: Nata lia
    Mój email: nataliawirek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako:Benia besia
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: ania gut
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: aniagutkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: villemo
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: justynadzielska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Teresa Mk
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: terenia1234mk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako : Ann nna
    Biorę udział w rozdaniu :)
    Mój e-mail : andziamaluje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Testerka
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: podzoba1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Natalia
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: nellyanna88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: twasylow
    Biorę udział w rozdaniu :)
    Mój email: twasylow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje jako; Cherryfantaa
    Oczywiscie ze biore udzial w rozdaniu:)
    Moj email to: cherryfantaa@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Iwona K
    Biorę udział w rozdaniu :)
    Mój email: ivi.kalinowska@gmail.com

    pozdrawiam i zostaję na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: nieidealniezidealnizowana
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: karuss96@o2.pl
    baner: http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Oblivion
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: holy.smoke1990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział w rozdaniu;
    Obserwuję jako: warszawska lala
    E-mail: warszawskalala@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Carrie K
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: 90.carrie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako:Klaudia kowalczyk
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Polish Belieber
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: anitka.lal@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post!
    Zapraszam do mnie :)
    patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: frau
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Elsa Rein
    Biorę udział w rozdaniu.Moja mama za tydzień ma urodziny i nie mam pieniędzy,żeby jej coś kupić.A w twoim rozdaniu są takie kosmetyki,które moja mama uwielbia.Ja takich nie używam,ale moja mama byłaby szczęśliwa otrzymując taki prezent :)
    Mój e-mail - kinga.lukasiak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział w rozdaniu! :))
    Obserwuję jako: Basia Wisińska
    E-mail: basiaa.wisinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuję jako Patrycja Ż
    Email: mitsy@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Pink
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: oliwia19@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Oliss :3
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: alorzek@gmail.com

    Zapraszam na nowego bloga: awesome-daisy.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: mag w
    Biorę udział w rozdaniu tak
    Mój email: pysznabeza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: Kicak
    Biorę udział w rozdaniu tak
    Mój email: zajac.comenius@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: sara Orlewska
    Biorę udział w rozdaniu tak
    Mój email: sarahorlewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Obseruję jako: e-Konkursy.info
    Biorę udział w rozdaniu tak
    Mój emial: webmaster@e-konkursy.info

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę udział w rozdaniu! :)
    Obserwuję jako: MrsVengeance
    Mój email: kniziol95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział w rozdaniu ! ;)
    Obserwuję jako: Anna Tymińska
    Mój email: kosmomodowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Syll.
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: sylwag15@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: kotka1412
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: just_music
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: just_music@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Mskiki
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: mskiki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: panna z warkoczami
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: pannazwarkoczami@gmail.com
    :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Letterka Jewellery
    Biorę udział w rozdaniu.
    Mój e-mail: letterka.jewellery@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Asiangirl
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: Klaudiaa95@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: lizzie
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: Zimne dłonie.
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: zimne.dlonie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Biorę udział
    Obserwuję jako: Mädchen aus dem All
    Mój e-mail: madchenausdemall@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: Nely
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Biorę udział w rozdaniu.
    Obserwuję jako : Pamela Basara
    Mój email : pamela.basara@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako: coca
    Biorę udział w rozdaniu!!
    Mój email: mika12a1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako: ma ra
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: Agnieszka Jasińska
    Biorę udział w rozdaniu! :)
    E-mail forgotten29@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: Kinga
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: kinsikora@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: Viki
    Biorę udział w rozdaniu :)
    E-mail: kingakuc5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: paul75i1
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: paul75i1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuje jako: Aga blogerka
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój e-mail: mrasnyjesteskocie@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako: Ayuna Chan
    Biorę udział w rozdaniu ! <3
    Mój email: neko_chan@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako: xewkak
    Biorę udział w rozdaniu :)
    Mój email: doll23@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję jako: Sylwia Dziadkowska
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: czarna.siostra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję jako: Anula N.
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: testerka.anula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako: Samanta B.
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: samantaa_xx@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: LadyGryf
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: ladygryf@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuje : Carotte .de. cros
    biorę udział rozdaniu
    email kama123koma@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuję jako: dorota wysocka
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako: Natalia K.
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: nats1@poczta.onet.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako:kanntona
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: katonna666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję jako: dobiezka
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email:dobiezka@O2.PL

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako: morelka
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: pheobe13@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako: Serenitka B
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  76. Biorę udzał :)

    Obserwuje jako Justyna Wisniewska
    email : wisniewskajus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako: jakotaka
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: olusia660@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję jako: Sylwia Kuba
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: wredosia193@wp.pl

    Powodzenia wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję jako: Adrianna Karpowicz
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: adriannakarpowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję jako: Nieoceniona Wredota
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: nieoceniona.wredota@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję jako:Nitzana H.
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email natalia5299@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Obserwuję jako: brisingr M
    Biorę udział w rozdaniu
    Mój email: brisingrm18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń