poniedziałek, 30 czerwca 2014

Shopping!




Nie od dziś wiadomo, że zakupy są lekiem na całe zło. No, może nie na całe, ale w sytuacjach kryzysowych zazwyczaj dają radę. Kiedy pogoda jest słaba a mnie nie cieszy już nic, kiedy mam doła, gorszy dzień, zakupy są zawsze najlepszym lekarstwem.
Zakupy, które poczyniłam w ostatnim czasie to nic wielkiego, ale postanowiłam pokazać Wam te kilka perełek, które ostatnio wzbogaciły moją szafę i kosmetyczkę :)


1) Torebka H&M, zakupiona już jakiś czas temu, ale taak bardzo ją lubię, że musiałam Wam pokazać. Jest niesamowicie wygodna, klasyczna, uniwersalna i dosyć pojemna.
2) Bluza H&M. Mmmm, ten kolor... ;)



1) Matujący fluid korygujący, Celia. Był ostatnio dość popularny, skusiłam się na niego po wielu pozytywnych opiniach i nie żałuję, jest świetny :)
2) Rexona, dezodorant w kulce. Hmm... Średni? Nic specjalnego, na pewno są lepsze. Ale ładnie pachnie.
3) Biały lakier do paznokci, Wibo. Biały kolor na pazurkach to must have tego sezonu, a że innego białego lakieru nie mogłam nigdzie dorwać, zakupiłam ten, do francuskiego mani :)
4) Olejek z drzewa herbacianego. Podobno dobry na wypryski, zobaczymy...
5) Pomadka ochronna, Alterra. I wcale nie kupiona w celu pielęgnowania nią ust. Używam jej do... Rzęs!
Zawiera w sobie sporo olejku rycynowego, wyciąg z rumianka i  inne cuda. Wiele dziewczyn używa ją w tym celu, więc i ja się skusiłam. Na razie efekt średni, zobaczymy.
6) Maskara Rocket Volume, Maybelline. Całkiem nieźle wydłuża, ale nie pogrubia. Chyba znam lepsze...

I to na tyle. Może macie któryś z tych produktów i chciałybyście podzielić się opinią?
Chętnie poczytam :) 

Miłęgo wieczorku,
xoxo 

14 komentarzy:

  1. Fajne nowości. Torba jest świetna! Jestem ciekawa tego olejku. Czekam na wiadomości o nim :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio moja cera przechodzi jakieś apogeum... :( więc na pewno olejek pójdzie w ruch i dam znac ;)

      Usuń
  2. Fajne zakupy. Właśnie mi przypomniałaś, że też powinnam się udać na rajd po sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam taką formę spędzania wolnego czasu :D oczywiście w granicach rozsądku ;) sama pewnie się jeszcze wybiorę, w końcu te wyprzedaże... ;))

      Usuń
  3. Polowałam na tą Celię ale jej nie dostałam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj... :( ja dziś w biedronce jeszcze widziałam te podkłady, ale najjaśniejszego już nie było... Może jeszcze dorzucą ;)

      Usuń
  4. Ojej jak mi się ta torba podoba! :)
    Nie miałam podkładu z Celia, ale na ogół lubię kosmetyki tej firmy. Nie lubię antyperspirantów z Rexony. U mnie tylko blokery z Ziaja się sprawdzają i z Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie u mnie bloker z Ziaji to jeden z lepszych produktów w tej dziedzinie, ale tą Alterrą mnie zainteresowałaś ;)

      Usuń
  5. torba jest śliczna :) może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję! :) a tak na marginesie - torbę widziałam dziś na wyprzedażach za 50zł! :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię dezodoranty z Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie zastanawiam sie nad ta maskara z Maybeline..poki co moja ulubiona jest z rimmel i idealna,ale kusi zeby sprobowac :D

    OdpowiedzUsuń