czwartek, 25 września 2014

Szampon ekstremalnie delikatny - La Roche Posay


Hej Kochane,

Studenckie wakacje dobiegają końca, lato uciekło, deszcz wali o parapet... Nie lubię tego przeskoku między latem a jesienią. Zazwyczaj wtedy dopada mnie chandra i nie mam ochoty i energii na nic.
Wtedy gorąca herbata, czekolada i seriale/filmy ratują mnie od zapaści :D
Przychodzę dziś do Was z recenzją szamponu, który jest moim ulubieńcem w tejże dziedzinie. Mowa o  La Roche Posay, Kerium Doux Extreme, Shampooing Physiologique (Szampon ekstremalnie delikatny)



Od producenta:

Kerium szampon ekstremalnie delikatny zapewnia ochronę przed wysuszającą, twardą wodą. Sprawia, że włosy są miękkie, lekkie i błyszczące. Szampon koi wrażliwą skórę głowy.Podstawę szamponu stanowi niezwykle delikatna baza myjąca wzbogacona o Polysorbat 20, który redukuje wrażliwość skóry głowy oraz zwiększa tolerancję na czynnik oczyszczający. Szampon zawiera również wodę termalną z La Roche Posay o właściwościach kojących i ochronnych.

Skład:

AQUA / WATER
SODIUM LAURETH SULFATE
PEG-200 HYDROGENATED GLYCERYL PALMATE
DISODIUM COCOAMPHODIACETATE
POLYSORBATE 20
GLYCERIN
PEG-7 GLYCERYL COCOATE
CITRIC ACID
DISODIUM RICINOLEAMIDO MEA-SULFOSUCCINATE
HEXYLENE GLYCOL
POLYQUATERNIUM-10
SALICYLIC ACID
SODIUM BENZOATE
SODIUM CHLORIDE
SODIUM HYDROXIDE
PARFUM / FRAGRANCE

Moja opinia:

Szamponu używam zazwyczaj wtedy, kiedy moje włosy są osłabione, w kiepskim stanie lub kiedy pojawia się łupież, swędzi mnie skóra głowy (co w moim przypadku często pojawia się po zastosowaniu drogeryjnych szamponów). Szampon przeznaczony jest do codziennego użytku i tak oczywiście można go stosować, ale mnie po prostu 1) jest go szkoda :D 2) nie chcę, żeby moje włosy się do niego przyzwyczaiły. Rzeczywiście jest niesamowicie delikatny. Nie obciąża włosów a wręcz sprawia, że są błyszczące, miękkie i delikatne. Ma bardzo przyjemny, delikatny zapach i przezroczysty kolor. Mam wrażenie, że "uspokaja" moją skórę głowy i przywraca jej równowagę. Ładnie się pieni. Chyba jedynym jego minusem jest cena... Za 200ml zapłacimy ok. 35zł. Butelka standardowa, jak widać na zdjęciach (choć nie wiem jak wygląda 200-u mililitrowa, bo moja ma 400ml). Widzimy, ile produktu nam zostało. 



Dla mnie to naprawdę świetny produkt i zdecydowanie go polecam, jeżeli macie wrażliwą skórę głowy, podatną na wszelkie podrażnienia.

Mam nadzieję, że recenzja będzie dla Was przydatna, w razie pytań - piszcie :)

Buziaki!
xoxo

2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam i raczej nie kupię bo przeczytałam, że testują składniki na zwierzętach :(

    OdpowiedzUsuń