czwartek, 11 września 2014

Zakupy z Niemiec!



Lato ucieka, wakacje minęły/mijają w szybkim tempie, jesień is coming...
Co prawda moje wakacje jeszcze się nie skończyły a jesień zazwyczaj nawet lubię, ale koniec lata budzi we mnie zawsze jakiś smutek... A co jest najlepsze na depresję? Zakupy! Więc pokażę Wam dziś kilka łupów, które udało mi się upolować w Dojczlandzie :))



Od lewej: (dół)
1) Odżywka do włosów, Garnier Fructis Oil repair 3, 1,29euro
2) Podkład matujący Perfect Matt, Rival de loop young, 2euro
3) Odżywka do paznokci Ultra Strong Nail Hardener, Essence, 2euro
4) Lakier do paznokci z serii Nail foundation, 040 touch, P2, 2,40euro
5) Lakier do paznokci Colour&Go, "that's what I mint", Essence, 1euro
6) Szminka w kredce, edycja limitowana, Essence, 2euro
7) Pomadka Baby Lips, "cherry me", Maybelline, 2euro
8) Odżywka do paznokci Perfect Nail Hardener, P2, 2,40euro
9) Płyn wzmacniający i przyspieszający porost włosów z kofeiną, Alpecin, 1,50euro
10) Szampon wzmacniający i przyspieszający porost włosów z kofeiną, 1,50euro
Od lewej: (góra)
11) Okulary przeciwsłoneczne, H&M, 4,99euro
12) Krem na dzień do cery mieszanej, problematycznej z białą herbatą, Aok, 3euro
13) Pędzel do pudru mineralnego (ja używam do podkładów płynnych:), Beauty Planet, 4euro
14) Kredka do brwi, Catrice, 3euro
15) Lakier bazowy + top coat, Sally Hansen, 3,99euro
16) Krem do rąk o zapachu kwitnącej wiśni, Cien, 1euro

Uff, to już wszystko :) Jak na razie ze wszystkich produktów jestem zadowolona, oprócz jednego. I to właściwie też nie do końca... Chodzi o podkład z Rival de loop, ale o tym kiedy indziej.

Miłego dnia!
xoxo

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najfajniejsze są lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też! Ale musiałam się niestety hamować... :p

      Usuń
  2. czekam na recenzję Alpecin, bo kupiłam przyszłemu tesciowi i jestem ciekawa czy działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. użyłam dwa razy i jak na razie szału nie robi ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. co jakiś czas jeżdżę do Niemiec, zawsze mogę ewentualnie kupić i podesłać ;))

      Usuń