niedziela, 5 października 2014

Uwaga, rozdanie! :)







Hej Kochane,

Dziś szybki post z czymś, co tygryski lubią najbardziej - z rozdaniem! ;) Ale nie będzie to zwyczajne rozdanie, ponieważ produkty nie są nowe, ale dwa, trzy razy użyte przeze mnie. Nie używam ich, a wiem, że niektórym z Was mogą przypaść do gustu :) Jeżeli nie przeszkadza Wam, że produkty nie są nowe, czytajcie dalej!

Do zgarnięcia:

1) Podkład  Rival de Loop Young - Perfect Matt Make-Up, w odcieniu 01 vanilla, z panthenolem

2) Puder matujący Alverde, odcień natural



Podkład jest naprawdę mocno matujący i jaśniutki, wpadający w beż, żółć (nie w pomarańcz ani róż).
Puder na bazie naturalnych składników, rownież jaśniutki, ładnie utrwala makijaż i nieźle matuje. W internecie znajdziecie na pewno ładniejsze swatche ;)

Regulamin:

1) MUSISZ być obserwatorem mojego bloga.
2) Wystarczy, że napiszesz w komentarzu "biorę udział" +
obserwuję jako:
mój email:
3) Nie wysyłam za granicę Polski.
4) Sama jestem organizatorem rozdania, kosmetyki również zakupiłam za własne pieniążki ;)
5) Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)  
5) Rozdanie trwa od dzisiaj - 05.10.2014 do 24.10.2014


To wszystko. Jeżeli macie ochotę zgarnąć powyższą parę, piszcie ;)
Buziaki! xoxo

36 komentarzy:

  1. Mówią że pierwsi niegdy nie wygrywają. A co mi tam! :)) Biorę udział.
    Obserwuję jako: paul75i1
    Mail: paul75i1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział
    obserwuję jako: Milena M
    mój email: millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tych produktów. Ale chętnie wypróbuję.
    obserwuję jako: byCarol
    mój email: bizarre.case@onet.eu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, mi się wydaje że podkład dla mnie zbyt ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział! :)
    obserwuję jako: Dorenn
    mój email: dorenn@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę udział
    obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    mój email: ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. "biorę udział"
    obserwuję jako:Benia besia
    mój email:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :)
    Obserwuje jako: Agnieszka Winciorek
    Mój email: agnieszkawinciorek92@gmail.com

    Podkład chyba nieco ciemny więc będzie pasował do mojej ciemnej karnacji ;)
    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "biorę udział"
    obserwuję jako: Sylwia Bomba
    mój email: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział
    obserwuję jako: Teresa Mk
    mój email: terenia1234mk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością biorę udział i trzymam kciuki

    Obserwuję jako: aaangelllaaa 94
    Mój email : aaangelllaaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako: Mariska
    mój email: anitasadlo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. *biorę udział*
    obserwuję jako: Anna K
    mój email: wredna1880@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział! :D
    obserwuję jako: Valeeflorc
    mój email: valeeflorc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział!
    Obserwuję jako: ma ra
    Mój email: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako: Naughty Girl
    mail: naughtygirl0106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę udział" +
    obserwuję jako:ciekawskAnn
    mój email:annpat104@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A nóż się uda :)
    Biorę udział!
    Obserwuję jako boou
    Moj mail boo_oo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział!
    Obserwuję jako: brisingr M
    Mój email: brisingrm18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako: lu ciam
    mój email: luciam@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Edyta H.
    edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział! :)
    obserwuję jako: Eithne
    mój email: greenskywithflowers@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział! ;)
    Obserwuję jako: włosovelove.
    email: wlosovelove@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział:)
    Obserwuje jako: Anittkova
    email: Anittkova@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Edzia
    e-mail: 17edzio08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. "biorę udział" +
    obserwuję jako: madzia
    mój email: madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę udział ! ;)

    Obserwuje jako: 'aka Mysska.
    Mój e-mail: akamysska@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. biorę udział :)
    obserwuję jako: Kalista
    mój email: kalistablog@gmail.com
    wstawiłam baner na bloga - może jeszcze ktoś skorzysta ;) ( http://www.kalistabloguje.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  31. biorę udział
    obserwuję jako: Panthher
    mój email: kandynka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział
    Obserwuję jako: Hildegarda
    Mail: hildegardaniepojetna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. biorę udział
    obserwuję jako: dorota wysocka
    mój email: dorota_wysocka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuję jako: dobiezka
    mój email: dobiezka@o2.pl
    biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  35. biorę udział
    obserwuję jako: Kaś ka kasistarstyle
    mój email: kasiunia1692@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. biorę udział
    obserwuję jako dobiezka
    dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń