wtorek, 20 stycznia 2015

Ups, I did it again... (Shopping! Sinsay, Nike, Remington...)

Hej!

Wiecie jak to jest, kiedy przez dłuugi czas nie kupujecie nic, i nagle wpadacie w pewien "szał zakupów", jaki zazwyczaj spowodowany jest wyprzedażami i nagle uświadamiacie sobie, że przez pewien krótki okres czasu kupiłyście więcej niż ustawa przewiduje? No właśnie, mnie też to dosięgło.
Moje zakupy zazwyczaj są jednak przemyślane, nie lubię kupowac czegoś tylko dlatego że jest tanie, chociaż w ogóle tego nie potrzebuję albo nie jestem co do tego przekonana. Dlatego pokaże Wam dziś kilka perełek, które ostatnio upolowałam ;)




Troszkę kosmetyków, jak na kosmetyczną blogerkę przystało :D
1)Krem do rąk z masłem kakaowym, Palmers (pachnie nieziemsko!!)
2)Lakier piaskowy Glamour Sand, Wibo, nr 3 
3)Loreal, Mythic Oil, for unruly hair (wygrana :)
4)Krem do stóp, Lirene, stop rogowaceniu z 30% mocznikiem (uwielbiam! jako jedyny zmiękcza moją skórę na stópkach)
5)Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy, Liście Manuka, Ziaja (zdążyłam polubić)
6)Zmywacz do paznokci, wzmacniający, Essence (ślicznie pachnie i nie wiem nawet, czy nie jest lepszy od Isany...)




Moja wygrana u Msdoncellity ;) Użyłam dwa razy, więc się nie wypowiem, ale pachnie ładnie.




Torba treningowa, podróżna, Nike. Potrzebowałam czegoś większego, żeby wciąż nie pożyczac torby od siostry ;) Kosztowała 94zł





Moje cudeńko - prostownica Keratin Therapy, Remington. Moja stara prostownica już niedomagała, poza tym była dość oldschoolowa, więc zainwestowałam w coś porządniejszego. Raz wyprostowane włosy trzymają się proste do kolejnego mycia, nie przywykłam do takich luksusów :D Poza tym prostowanie zajmuje mi ok. 6-8min :) Kosztowała 200zł







Torba, Sinsay. Kupiona z myślą o weekendowych powrotach do domu czy szybkich wypadach, kiedy zwykła torebka jest za mała a inne są za wielkie. Kosztowała 40zł na przecenie ze 100.





Sweterek/bluzka, Sinsay. Urzekła mnie ta biała podszewka na dole, ślicznie wygląda :) 20zł po przecenie z 50,

A Wy na co skusiłyście się na zimowych wyprzedażach?
Chwalcie się :))

Buziaki
xoxo

3 komentarze:

  1. Oj tak ostatnio kupiłam wiecej niż ustawa przewiduje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać jak spisuje się krem Palmers.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy :) Ja muszę kupić sobie jakąs konkretną lokówke :)

    OdpowiedzUsuń