wtorek, 22 marca 2016

Krem pod oczy idealny? Arganowy krem pod oczy Nacomi

Hej!

Szczerze mówiąc jeszcze do niedawna żyłam przekonaniem, że krem pod oczy jest dla mnie (jeszcze) zbędnym kosmetykiem i nie ma sensu przedłużać i tak długiego już etapu codziennej pielęgnacji skóry. Cóż, z wiekiem człowiek nabiera doświadczenia ;) i teraz już wiem, że krem pod oczy to nie kwestia zapobiegania oraz niwelowania zmarszczek (choć taką rolę tęż odgrywa kosmetyk pod oczy), ale przede wszystkim NAWILŻENIE oraz uelastycznienie skóry. Jedynym kosmetykiem, którego używałam w tym celu był żel z Flosleka pod oczy, ale to było jakieś milion lat temu. 
Przez pewien czas dużo pozytywów słyszałam na temat kosmetyków firmy Nacomi. Mają oni baardzo szerokie spectrum produktów, od kremów pod oczy, przez kremy do twarzy, na szamponach i olejkach kończąc. Niemałym atutem firmy jest naturalny skład kosmetyków, z jak najmniejszą bądź zerową ilością chemii. 
Skusiłam się na krem pod oczy, bo słyszałam że jest niezłym zamiennikiem kremu z Kiehls'a za 300zł... A że żadnego kremu nie posiadałam, to stwierdziłam że spróbuję.







SKŁAD: 

DEIONIZED AQUA, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, BUTYNOSPERMUM PARKII BUTTER, GRAPE SEED OIL, CETYL ALCOHOL, PANTHANOL, GLYCERIN, GLYCERYN STEARATE, CETEARY ALCOHOL, PANTHANOL, STARIC ACID, HYDROLYZED GLYCOSAMINGLYCANS, PARFUM, BENZYL ALCOHOL, HIALURONIC ACID, DEHYDROACECIT ACID


OPIS:

Skutecznie nawilża oraz zapobiega powstawaniu zmarszczek. Krem wygładza, odżywia i regeneruje skórę. Olej arganowy jest najdroższym olejem na świecie. Pozyskiwany jest tylko w jednym miejscu na świecie - Maroku. Zwany jest Eliksirem Młodości, płynnym złotem Maroka. Jest podstawowym i najważniejszym składnikiem tego kremu. Działa przeciwzmarszczkowo i ujędrniająco na skórę. Spłyca delikatne pierwsze zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych.
Moje spostrzeżenia:
-krem ŚWIETNIE nawilża
-uelastycznia
-mam wrażenie że w jakimś stopniu zniwelował moje zmarszczki mimiczne
-jest wydajny
-naturalny skład
-po nałożeniu wieczorem,choćbym się nie wyspała, moje oczy wyglądają na wypoczęte :)
-cena (ok 24zł)
-gęsta, masełkowata konsystencja
-może troszkę niehigieniczne opakowanie - słoiczek
-na noc - super, na dzień może być zbyt treściwy (chyba, że masz przesuszoną, odwodnioną skórę albo lubisz takie konsystencje)
Jeżeli szukacie dobrego kremu pod oczy, wypróbujcie Nacomi, 23-24zł to nie jest jeszcze majątek, a warto go przetestować :)

Pozdrawiam!
xoxo

1 komentarz:

  1. Ciekawie recenzujesz :)Miło się czyta. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń