środa, 13 kwietnia 2016

Skin79, miniature BB set (Pink, Gold, Orange) - czyli azjatyckie cudowności (swatche)

Hello!

Dziś post na szybko, bo chciałabym Wam tylko przedstawić moje maleństwa, które udało mi się ostatnio ustrzelić na promocji w sklepie internetowym Skin79 (link). Już dawno miałam ochotę przetestować PRAWDZIWY krem BB, bo nie ma co się oszukiwać, ale drogeryjne bebiki to nic innego jak lekki podkład/krem tonujący w tubce. Jakiś czas temu zamówiłam również mini próbeczkę Lioele Dollish w wersji zielonej i byłam bardzo zadowolona, ale żeby dać szansę wykazać się innym produktom zamówilam taki oto secik:



Czyli święta trójca chyba najbardziej popularnych wersji BB kremów ze Skin79. Zapłaciłam za nie około 35zł, więc jeżeli macie ochotę również je przetestować to gorąco zachęcam (uchylę rąbka tajemnicy - na chwilę obecną jestem nimi zachwycona). Dodatkowo dostałam też kilka próbek innych produktów. :)

A tak prezentują się odcienie (analogicznie do pudełek, po kolei)


Recenzja tychże maluszków na pewno się pojawi - stay tunned!

xoxo

1 komentarz: