piątek, 3 marca 2017

Dermedic Hydarain3 hialuro - recenzja kremu




Hej, hej!

Dziś spieszę do Was z recenzją kremu, który ostatnio "maltretowałam" podczas mojej wieczornej rutyny, kiedy moja cera potrzebowała pożądnej dawki nawilżenia. Mowa o kremie Dermedic. Dlaczego się polubiliśmy? Czytajcie dalej! :)

Od producenta:
Dermedic Krem - żel nawilżający Hydrain3:
- Zapewnia intensywne, dogłębne i długotrwałe nawilżenie odczuwalne przez 48 godzin po zastosowaniu.
- Uzupełnia niedobory wody w skórze i ogranicza jej transepidermalną utratę (TEWL)
- Wzmacnia i regeneruje skórę
- Do każdego rodzaju skóry wymagającej nawilżenia
- Lekka, nietłusta, kremowo-żelowa konsystencja
- Doskonały pod makijaż
- Nie zatyka porów
Składniki aktywne Dermedic Krem - żel nawilżający Hydrain3: Woda termalna, Kwas hialuronowy, AqualareTM, Mocznik-UREA, Gliceryna, Dub Diol, Betaina, Phytosqualan – Skwalan, Witamina E


Moja opinia:
Krem zamknięty jest w porządnym, szklanym słoiczku. Jego konsystencja (jak zaznacza producent) jest typowo żelowa, lekka, zupełnie nie obciąża mojej mieszanej cery. Krem rewelacyjnie nawilża, uelastycznia moją skórę przy regularnym stosowaniu, a co ważne - zupełnie jej nie zapycha. Uwielbiam używać go na noc, ponieważ po nałożeniu przez dłuższy czas czuję, że moja twarz jest "wilgotna" (w pozytywnym sensie ;), więc pod podkład przy cerze tłustej/mieszanej może sprawdzić się średnio. Nie jest ciężki, nie zostawie tłustej warstwy, której szczerze niecierpię przy nakładaniu kremu. Bardzo delikatnie pachnie, nie jest to zapach mocno chemiczny i ciężki więc nie powinien nikomu przeszkadzać. Świetnie sprawdzał mi się latem, kiedy przypiekłam sobie buźkę - rewelacyjnie koił poparzenia! Kosztuje ok. 40zł w Hebe, dostępny jest również w Superharm i pewnie w aptekach.
Dla mnie póki co - numer 1 wśród kremów nawilżających :)

Miałyście? Używałyście? Dzielcie się opinią :)

Buziaki!
xoxo

4 komentarze:

  1. Podoba mi się, że nie zostawia tłustej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie lekkie formy kremów <3 koniecznie muszę wypróbować, ta marka coraz bardziej mnie zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń