piątek, 7 kwietnia 2017

Pierwsze zamówienie z drogerii Kontigo



Hej, hej!

Jeśli jesteście z Warszawy, Wołomina bądź Piaseczna, z pewnością kojarzycie sieć drogerii Kontigo. Ja muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie miałam z nią styczności. Od jakiegoś czasu prowadzą również sprzedaż internetową, więc oczywiście musiałam zamówić parę produktów aby utwierdzić się w przekonaniu, że... Znalazłam swoją ulubioną drogerię internetową :)
Zamówiłam kilka podstawowych produktów, zapłaciłam ok. 50zł, więc nie była to jakaś zawrotna kwota, a mimo to otrzymałam miły gratis do zamówienia w postaci błyszczyku. Przemiłe zaskoczenie.

Do koszyka wrzuciłam maszynki do golenia, których jak się później okazało, nie ma na stanie, ale zostałam o tym poinformowana bardzo szybko a zwrot pieniędzy na konto nastąpił błyskawicznie.
Wszystko było bardzo porządnie zapakowane, nie było mowy o rozlaniu czy rozbiciu czegokolwiek podczas transportu przesyłki.

To, co z pewnością wyróżnia Kontigo, to marki własne, których nie znajdziemy nigdzie indziej lub takie, które są średnio dostępne, np Moov, Mystik, Moia, pędzle Kontigo, Biolove, a także kosmetyki azjatyckie, które są bardzo "on the top" w ostatnim czasie. Brawa dla Kontigo za podążanie za trendami.
Strona jest niesamowicie intuicyjna, łatwo znaleźć interesujący nas produkt. Ceny bardzo atrakcyjne, szczególnie, że praktycznie non stop mamy na coś promocje (np do -40% na produkty do włosów, -30% na produkty do oczu itp.)

Na przesyłkę, za którą zapłaciłam 8zł czekałam ok. 3 dni, więc myślę, że to również przemawia na plus firmy.

Przeglądając stronę, znalazłam praktycznie wszystkie kosmetyki i akcesoria, których zazwyczaj używam, więc kiedy wykończę zapasy, na pewno do Kontigo wrócę! ;) A tymczasem pokażę Wam moje skromne zakupy:




Znacie tę drogerię? A może już coś zamawiałyście/kupowałyście? Dzielcie się opinią!

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz